Współpraca
Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał
Młodego lekarza można porównać do czystej kartki. To w czasie studiów i pierwszych lat praktyki zostaje ona zapisana ulubionymi protokołami, przyzwyczajeniami, materiałami i modelem pracy z Pacjentem. Najskuteczniejszym sposobem na pozyskanie lekarza do wieloletniej współpracy jest zapoznanie go już na etapie nauczania z produktem i wyjaśnienie mu możliwości wykorzystania jego unikalnych właściwości w codziennej praktyce. Znacznie trudniej jest bowiem wpłynąć na zmianę przyzwyczajeń w zakresie materiałów lub protokołów, które lekarz zdążył już polubić. Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii wypełnia lukę, jakiej powstanie wymusza system edukacji stomatologicznej w Polsce. Naszymi działaniami:
- ułatwiamy pozyskiwanie bazy nowych klientów podczas konferencji, warsztatów, webinarów oraz poprzez działania w social media,
- dajemy Członkom możliwość zaznajomienia się i pracowania z produktami najlepszych marek,
- pomagamy firmom zaistnieć w świadomości lekarzy dentystów,
- odciążamy firmy w sposobie dotarcia do potencjalnych klientów – organizację i promocję wydarzeń bierzemy na siebie,
- poprzez współpracę z organizacjami zrzeszającymi profesjonalistów uwiarygadniamy marki w oczach Pacjentów,
- współtworzymy wizerunek marki nowoczesnej, otwartej na zastosowanie niesztampowych rozwiązań w komunikacji na polskim rynku.

PTSS w liczbach
- 3. najbardziej aktywne stowarzyszenie studentów stomatologii na świecie w roku 2019/2020 według IADS
- 8 akcji stałych przeprowadzanych równoczasowo we wszystkich 10 Oddziałach Terenowych
- 23 lata aktywności PTSS
- 490+ akcji profilaktycznych rocznie
- 23 000+ przebadanych pacjentów rocznie
Przykładowe działania case study
-
23.09.2020.
Pfizer, Global D i Szyję Szyję – współpraca przy szkoleniu „Planowanie leczenia implantologicznego”
Docierając do młodego lekarza ze swoją ofertą jako pierwsi, stajemy się w pewnym zakresie jego nauczycielem. Wszystkie informacje, które mu przekażemy – w formie wykładu, szkolenia, lub materiałów edukacyjnych, będą przyczynkiem do późniejszego kwestionowania chwytów marketingowych, które może stosować konkurencja.
Więcej -
23.09.2020.
Jak zmotywować pacjenta do podjęcia kompleksowego leczenia? – płukanki Listerine w innej odsłonie
We współpracy z marką Listerine przeprowadziliśmy cykl szkoleń, który nie tylko przyniósł naszym Członkom ogrom wiedzy dotyczącej praktycznych aspektów komunikacji z Pacjentem, ale również uświadomił, jak ważne jest prawidłowe poinstruowanie go o higienie jamy ustnej. Efektem współpracy był również szeroki zasięg i dobry odbiór akcji w social mediach.
Więcej

Co możemy zrobić
dla Twojej firmy?
Jesteśmy organizacją unikatową nie tylko wśród stowarzyszeń studenckich, ale również jedyną taką w branży stomatologicznej. Wiemy, że w marketingu potrzebne są rozwiązania “szyte na miarę”, dlatego w zależności od potrzeb i oczekiwań Państwa marki wypracujemy taki model współpracy, aby dotrzeć z Państwa przekazem do całej naszej społeczności profesjonalistów, zachowując indywidualny charakter Towarzystwa.